torsdag 29 juli 2010

Perfect day

Hejsan!
Idag är det torsdag och de va längesen ja andades såhär kvav luft! Helt galet. Känns overkligt när man går ut, känns inte som sverige för fem öre. Idag kom det in ett ordentligt åskväder. Helt ärligt. Jag har verkligen någon slags konstig besatthet av åska. Blir genomlycklig när ja hör hur de mullrar, fattar inte. Blir som ett litet förväntansfullt barn när de åskar. ´Men jag har väl bara inte vuxit upp än, det kanske är de det sitter i, haha.

Idag har jag iaf tränat, varit på stan, pluggat lite och klippt mig hos erica. Det blev verkligen jättebra, är så nöjd. :)

Ja, just! En annan sak, fick äntligen min logga idag! Den blev såå bra, känns mer verkligt nu :)

Näe, nu ska ja dra vidare.
Ha de bra!
/Jennifer

1 kommentar:

  1. Hej!
    jasså du gillar åskan. jag är rädd för den :P
    jag måste komma hem till Övik framöver. vill träffa dig, se din logga, klippa mig & gå o fika
    Kramar / Angelica

    SvaraRadera