tisdag 25 maj 2010

The only exception

Hejsan!

Idag är det Tisdag. Blåsigt och kallare än de varit på länge. Jag ha varit jättetrött. Så trött att jag nästan känt mig sjuk. Så idag har jag haft en vilodag. Rätt så skönt, för nu känns de som att krafterna börjar komma tillbaka.

Har faktiskt jobbat himla mycket me budgeten idag,känner mig riktigt duktig.Vet inte hur länge ja satt me den.Har Insett att ja måste göra lite varjde dag för att komma någon vart. Känner mig också rätt duktig som ha tränat ikväll, fast jag varit så trött. Va först ute å sprang och sedan körde jag lite styrka :)Få se om ja ha nån träningsvärk imorn, man kan ju alltid hoppas,haha.

I övrigt går livet sin gilla gång. Jag tar en dag i taget och hoppas på de bästa. Drömmer fortfarande om framtiden. Vill så gärna spola fram tiden och se vart jag är om 2 år. Men ja antar att de bara är att vänta och se.

Har dessutom hört en av dom finaste låtarna på väldigt länge.
"The only exception" med paramore.

http://www.youtube.com/watch?v=-J7J_IWUhls&feature=fvst

Gör er själva en tjänst och lyssna på den låten.




/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar