måndag 3 maj 2010

3/5-10

Hej och hallå!
Nu har man än en gång hamnat här då. Få se hur länge det håller i sig den här gången ;) Anledningen till att jag valde att börja skriva blogg igen, är att jag har insett att jag har alldeles för mycket fritid, som jag inte vet va ja ska göra av. Kom sedan fram till att jag tycker om att skriva och att folk har bett mig börja blogga igen, så varför inte? :)

Vad händer i mitt liv nu då?
Jo, jag har nyss utbildat mig till massageterapeut, väntar på att få fylla tjugo, så jag kan starta eget. När jag väl har gjort de, så får jag se vart livet leder mig. Har inget förutbestämt, så jag får helt enkelt se vad som händer. Är iaf övertygad om att allt kommer ordna sig, så länge man går på magkänsla :) Praktiserar för tillfället där jag ska hyra rum sedan. Otroligt roligt! Massa härliga människor och många fika raster :)

Idag så har följande hänt:
Masserade sandra klockan nio imorse, sedan så var de rätt lugnt på bygget. Åkte hem kvart i fyra, var dödstrött när jag kom hem, så jag vilade lite innan jag gick ut på en långpromenad med ellen. De Va riktigt skönt.

Måste bara ta upp björn galenskaperna i Norråker, vad händer egentligen? Det låter verkligen helt sjukt. Björnar som springer runt på byn, helt oberörd, haha. Håller med min morbror, finns nog bara en sak att göra. Det är ju inte direkt björnbrist i området.

Här är iaf en intervju med min morbror angånde ämnet.

http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2345890&BroadcastDate=&IsBlock=

Ha de så bra!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar